Click Click

>

Friday, February 11, 2011

~ Bidadari Ibu ~

On the way pegi office pagi ni terdengar lagu BIDADARI by TOMOK...heheh..(mesti kene kutuk aku ngan kengkawan pasal entry nih)...watever it is...aku memang suke lagu ni from the 1st time I  heard it..Layann jer laa lirik lagu ni k...

p/s : Tomok mmg dh byk sangat upgrade compared dgn zaman era Newboyzz dulu...(masa ni mmg laa sgt ANTI-TOMOK...taaapiii..sekarang tidaakk lagi....Keep up the good work..)

Lirik Lagu Bagai Bidadari - Tomok

Bagai sebuah cerita aku dan dia
Bermula hanya matanya yang mempersona
Dia membuatkan hari-hariku
Bagai sempurna tiada celanya
Malam ku gelisah siang ku tertanya
Jika kau tak bersama

~ bulat mata ~
C/O
Hadirmu bagaikan bidadari
Melengkapkan langkahku yang terhenti
Kaulah permaisuri gelap dunia tanpamu
Umpama nafasku tak berhenti
Jika kau hilang dalam hidup ini
Percayalah kasih cintaku padamu


Tak pernah hilang
Tak akan pergi


Kitakan terus bersama
Bukan untuk seketika tapi untuk selam-lama
Jangkau kasih kita hingga ke akhirnya
Kita bagai di syurga

Tak pernah hilang
Tak akan pergi
Tetap di hatiku
Kekal di hatiku
Hanya kamu
Tetap di hatiku
Tetap di hatiku
~ Us ~

3 comments:

ninieZUERYANNIE said...

mar, aku x kutuk.. sbb aku pon suke gak lagu tuh.. hahahahah.. (pasni aku pon kena kutuk~~)

allina said...

mar,just got a chance to read your blog.chempaka is super cute.tp hr tu chempaka sombong la dgn aunty allina.hehe.keep on blogging ya';-)

Unknown said...

Ninie : Mmg x sangka bley wat posting pasal Tomok..hehe..

Allina : Thanks for support..ari tu Chem ngantokk sbb tuh eksi..ehehe